Kenzo Homme NIGHT /T

Pojemność: 100 ml

Opakowanie: Tester(Szare bądź białe kartonowe opakowanie)

Uwaga: Prezentowany produkt występuje w wersji: Flakon Flakony to pełnowartościowe, oryginalne wersje produktów, które różnią się od klasycznych wersji opakowaniem. Najczęściej zapakowane są w oferowane przez producentów danych marek niezafoliowane, tekturowe pudełka w kolorze szarym lub białym. Zdarza się, że nie posiadają pudełka. Butelka perfum nie różni się od tej w klasycznej wersji produktu, ale może nie posiadać korka na atomizerze. Na butelce i pudełku może znajdować się napis tester.

Kenzo
Nowy
3274872271456
1 dzień + czas dostawy
Perfumy: 100 ml
389,00 zł
Brutto
W magazynie

 

Darmowa dostawa od 250 zł

Kenzo Homme Intense

Daj się uwieść świeżości morskiej bryzy – tak jak perfumiarz, który się nią zainspirował. W efekcie tej inspiracji powstała męska woda toaletowa Kenzo Homme Intense. Jej kompozycja zapachowa pozostaje jednocześnie harmonijna i kontrastowa, ale przede wszystkim niezwykle ponadczasowa.

  • >drzewna kompozycja zapachowa nasycona morską świeżością
  • >autorem zapachu jest perfumiarz Quentin Bisch
  • >we flakonach o większej objętości dzięki szkłu z recyklingu

Skład zapachu
Pierwsze nuty zapachowe oszałamiają świeżością różowego pieprzu, uzupełnionego o morskie akordy. Po chwili wetyweria i drzewo figowe tworzą imponujący kontrast do wybrzmiewającej świeżości o ciepłym charakterze. To połączenie przywołuje na myśl słoną skórę rozgrzaną morskim słońcem. Drzewo Akigala i drzewo sandałowe w nutach głębi doskonale dopełniają całość kompozycji.

Historia zapachu
Pierwszy zapach dla mężczyzn Kenzo został stworzony w 1991 roku i do dziś pozostaje niezwykle popularny na całym świecie. W 2021 roku na rynek wprowadzono Kenzo Homme Intense, który podobnie jak jego poprzednicy, już zyskał opinię ponadczasowego klasyka, charakteryzując się oryginalnym flakonem, typowym dla zapachów Kenzo.

Jego kształt przypomina bambus, mocny i elastyczny, ścięty niczym ostrym cięciem samurajskiego miecza – katany. Nowy projekt zwieńczenia tego zapachu jest sam w sobie wyjątkowy, ponieważ zawiera o 34% mniej plastiku, a korpus flakonu składa się w 10% ze szkła pochodzącego z recyklingu – czym marka Kenzo chce przyczyniać się do piękniejszego świata.

Głowa nuty morskie, różowy pieprz
Serce drzewo figowe, wetiweria
Podstawa drzewo sandałowe, Akigalawood®
Grupy zapachów wodne, drzewne

Opis

Stan
Nowy
Pojemność
100
Opakowanie produktu
kartonik

Specyficzne kody

EAN13
3274872271456